Workshop

Vitorlázás, kajak, mint utazási forma

Vitorlás stoppolás a Csendes óceánon
Kajakkal és vitorlással az Atlanti-Óceánon át

Workshop előadók

Végh Teodóra és Lőrinczi Hunor

Vitorlás stoppolás a Csendes óceánon

Öt évet éltünk Japán legdélebbi szigetén, Okinawán. A szubtrópusi sziget az óceán szerelmeseivé tett minket. Mégis, 2013 augusztusában úgy döntöttünk feladjuk az addigra épp megszokott életünket, vesszük a hátizsákokat és elindulunk. 2 évet a legkülönfélébb kalandokkal töltöttünk a Csendes óceán szigetein, Ausztráliában és Dél-Kelet Ázsiában. Mindeközben sokat stoppoltunk: többek közt egy vitorláshajót is Tahitiről egészen Új-Zélandig.

Facebook: https://www.facebook.com/manahitiadventures/
Weboldal: http://manahiti.blogspot.com/

Sztori:
Mikor Tahitin letelt a féléves gyakorlóidőnk a helyi táncfesztiválra, úgy döntöttünk, vitorlással szeretnénk továbbmenni. Összepakoltuk a hátizsákjainkat és két hétig minden nap a kikötőben töltöttünk pár órát és kérdezősködtünk, kell-e legénység valakinek Új-Zélandig. Mivel szinte semmi vitorlás tapasztalatunk nem volt, vonakodtak magukkal vinni. Végül (a mosodában kirakott hirdetésünk nyomán) mégis megcsörrent a telefonunk. Alan, a 17 m-es kétárbócos Victoria kapitánya keresett legénységet maga mellé. Így kezdődött vele a közös kalandunk: három hónapot hajóztunk együtt szigetről szigetre a Maorik földjéig.

Szabó Norbert

Kajakkal és vitorlással az Atlanti-Óceánon át

Közel 6 évnyi felkészülés és munka után, életem eddigi legnagyobb álma vált valóra. 85 nap alatt 6500km-t megtéve kajakkal, másodjára is átszeltem az Atlanti-óceánt!
Megálmodtuk, megterveztük és az akadályokat kitartással és életerővel leküzdve, véghezvittük célunkat. A világon elsőként, Guinness Rekordot felállítva áteveztük Földünk második legnagyobb óceánját.

Mióta hazatértem Magyarországra, kalandos, filmbetétekkel színesített, képes élménybeszámolóval egybekötött motivációs előadásaimat már több mint 2000-en hallották.
Kajakos és vitorlás expedíciónk több mint 6 éves tapasztalataiból, sikereiből és kudarcaiból mindenki számára tartogatok valamilyen értékes üzenetet, céljaim megvalósítása pedig élő példája lehet mindazoknak, akik azt mondják, hogy a lehetetlen nem létezik.

Inspiráció, motiváció, stratégia és egy rendszer, aminek segítségével bárki a nyomába eredhet, és elérheti azt, amit igazán szeretne!
„Hiszen életünket élni, csak Teljes Szívvel érdemes”